Året som gått

En lite återblick på 2017🤘🏻👀
(null)
Kickade igång året med n0llning, fest, massa häng och en fet tenta. Drog spontant upp till Sälen för att åka lite bräda veckan innan Öppet spår gick av stapeln OCH gled in över mållinjen på under åtta timmar 🏆
(null)
Reste till USA med släkten för att fira farfar som fyllde 70 år. Två sjukt bra veckor.
(null)
Våren kom och solen var så välkommen. Började träna utomhus och var på fadderutbildning. Träffade Lars på en weekend i Stockholm. Samma helg som terrorattacken, usch det var inte kul. 
(null)
Fullmoon party på kåren och en massa häng på Löga 😍
(null)
Åkte hem till Åland för sommaren och firade studenter och mammas 50års dag. Hängde med vänner och tillbringade rätt mkt tid på stugan😌
(null)
Mera häng med dessa coolingar
(null)
Parkerade i ett dike, övade på handstand på p-bars och levde life med mina peps 💚
(null)
Reste till Kanada för att träffa en av jordens bästa människor....JULIA💙
(null)
Där vi gjorde verkligen ALLT och lite till😄 Mest avverkade vi höjdmetrar och många gångna kilometrar samt långa ändlösa diskussioner om det mesta
(null)
Kom tillbaka till Västerås där det var N0llning i full gång, så hakade på där och hade väldigt roligt😎
(null)
Sprang actionrun med ett fett bra team. Åkte hem till ön för att joina mina föräldrars 50års fest och sen kom Julia till Vässan och hängde med mig i några dagar
(null)
Pluggade pluggade och pluggade. Firade halloween, poleade, började springa en hel del och lagade många goda middagar med Fanny
(null)
Hängde med A-klubben, hälsade på Julia och kossorna i Dalstorp och stod på händer lite mellan varven
(null)
Sen närmade sig året sitt slut och med det tog jag mitt pick och pack och deog hem till ön en sväng igen. 
GOTT NYTT ÅR vänner! Har inget nyårslöfte egentligen, men jag ska försöka komma ihåg att man bara lever en gång och göra saker jag tycker är kul👊🏻 Hoppas på att lyckas klämma in någon resa mellan alla vardagliga måsten, och träna ska jag göra massor för det är roligt💪🏻😄


Kommentera här: